Tidsbokning och avbokningsregler

Medlemmar och gäster kan boka en starttid förmiddag och en starttid eftermiddag per dag och person. Bokning kan ske maximalt 30 dagar i förväg och maximalt fyra bokningar per person.
Bekräfta din starttid, antingen via terminal, online eller i kansliet.

Vid tävlingar och företagsgolf, inkl måndags-, tisdags- och onsdagsgolf, reserveras samtliga tider under förutbestämt tidsintervall.
Kansliet har även rätt att flytta ihop bokade spelare för att göra plats i starttidsschemat.

Tidsbokning på mail: [email protected] eller tel: 0501-471 47

Avbokningsregler

Avbokning eller förändring av antalet spelare i starttid ska göras i så god tid som möjligt, dock senast 1 timme innan start. Om så inte sker kommer den som bokat starttiden få en varning.
Sker det igen efter utfärdad varning kommer den som bokat tiden att debiteras 200 kr. Avbokning av starttider görs på MinGolf (svenskgolf.se) eller genom att ringa receptionen när den är bemannad, telefonnummer 0501-471 47.
Bokaren är ansvarig för samtliga spelare i bokningen och fakturering sker i efterskott till bokaren för spelplatser som inte betalats, avbokats eller ankomstregistrerats i tid.
Kan du inte komma till en bokad tid utgår ingen avgift om någon annan kommer i ditt ställe.

Ankomst ska meddelas av samtliga spelare innan start till receptionen, alternativt använder du vår terminal eller ankomstmarkerar dig via någon bokningsapp, som MinGolf Bokning.
I det fall ankomstregistrering inte sker räknas detta som no-show och hanteras enligt samma avbokningspolicy som ovan.