Greenfee
Bordsbokning Golfkrogen
Konferensrum / klubbrum

Hotellpaket

Mariestads Golfklubb samarbetar med hotell inne i stan, ca 4 km från golfbanan.

Hotel Wictoria

Hotel Wictoria är ett hotell med arkitektur i italiensk villastil – beläget i lugnt läge, dock ändå centralt med 5 minuters promenad till Nya Torget och några minuters bilväg till golfbanan.
Tv, dusch, toalett, skrivbord och minibar finns på alla rum. Här finns en bistro och vår härliga trädgård med uteservering, kanske svalka dig med någon av våra spännande lokala ölsorter? Färdas du med el-bil har vi egna laddplatser. Varmt välkomna att boka golfpaket med oss!

Läs mer om våra golfpaket här.
Ni hittar oss på Drottninggatan 7
Tel 0501-13905
www.hotelwictoria.se

Hotell Aqva

Hotell Aqva, Litet, mysigt familjeägt hotell med 19 moderna rum. Tv, dusch och toalett på rummet. Gratis WiFi och parkeringsplatser finns runt hotellet. Vi bjuder Fikabuffé dygnet runt med kaffe/te, frukt och kakor. Centralt läge med restaurang, bar och uteservering. Gärna med lokal förankrad meny från Vänern. Kan förbeställas för grupper.
Goda viner från vårt samarbetshotells vingård i Italien. Endast några km till golfbanan.

Klicka här för mer information om golfpaketen!
Viktoriagatan 15
Tel 0501-19515