Greenfee
Bordsbokning Golfkrogen
Konferensrum / klubbrum

Ställplatser

Vid golfbanan finns två olika uppställningsområden med elanslutning för husbilar och husvagnar.
Vid banan Greenside med toaletter och latrintömning, samt Seaside vid Vänerns strand.
På Seaside är platserna 9-17 riktade ut mot Vänern och platserna 1-8 riktade mot klubbhuset.
Maxlängd för husbil på seaside är 9 meter.

Dusch och toalett finns att tillgå i klubbhuset dygnet runt.
På gångavstånd finns en av Mariestads härliga badstränder, Sandviken.

Boka din plats i bokningsformuläret lite längre ned på sidan.
Välj önskat in- och utcheckningsdatum så ser du vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.
Betalning sker online vid bokning.
Länk till avbokning och återbetalning följer med bekräftelsemailet.

Incheckning sker från kl. 15:00
Utcheckning sker senast 14:00
I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen. Om du ska spela golf på avresedagen ber vi dig att flytta din husbil/husvagn till vår vanliga parkering innan du slår ut.

Pris:
225 kr
 per natt för golfande gäster
350 kr per natt för icke-golfare

Om frukost/middag önskas, boka i restaurangen: [email protected], 0501-180 00

Ställplatserbjudande
Bor man på våra ställplatser och vill spela ytterligare en runda påföljande dag hos oss så betalar
ni endast 350:- dag två (per vuxen) och följande dagar, oavsett vilken avgift som betalades dag ett.

Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst, om du inte ska spela golf i samband med ditt besök hos oss kryssar du i rutan ”Jag ska inte spela golf” när du gör din bokning.
Betalning sker med betalkort i samband med att bokningen görs.
Notera att bokningen inte registreras om betalningen inte genomförs i sista steget i bokningsprocessen. Du får även ett bekräftelsemail & kvitto på betalningen skickat till dig direkt efter att bokningen har genomförts korrekt.

Har ni några övriga frågor? Tveka inte att kontakta oss.
Telefon: +46(0)501-471 47
E-post: [email protected]