Vision & värdegrund

epost: [email protected]

BG: 194-5005
Swish: 123 371 59 68

Klubben har en spelklar bana sedan 1980 och ligger ca 4 km väster om Mariestads centrum, alldeles vid Vänernsstrand.

Mariestads 18-hålsbana är känd för sin höga kvalité på såväl greener som fairways och erbjuder normalt en långsäsong med öppna sommargreener redan i mars. Att Mariestad dessutom, tack vare läget vid Vänern, hör till de mest solrika delarna av landet, kan naturligtvis bara bidra till en lyckad golfupplevelse.

Endast ett stenkast från klubbhuset ligger Sandviken, en av Vänerns bästa badstränder med lång barnvänlig sandstrand, där man kan svalka sig efter en varm dag på golfbanan.