Vision & värdegrund
Greenfeeavtal

Vision & värdegrund

Vision

Att genom god ekonomi skapa kontinuerlig utveckling för klubben till en attraktiv mötesplats både för medlemmar och gäster.

Vi ska vara den största breddidrotten i Mariestad för folksport vilket medför möjligheter för integration, jämställdhet och hälsa.

Värdegrund

Golfen som till stora delar är en individuell sport kräver rent spel och ärlighet med god etik samt hög moral.

Att vara medlem i vår golfklubb skall vara roligt, ge glädje och gemenskap. Alla skall ges möjlighet till medlemskap och rätt att ta ansvar under jämställda förutsättningar och oavsett bakgrund.

Uppdaterad 2023 01 01