Välkommen till tisdagsgänget som startar 19 april

2022-04-12

Tisdagsgänget startar för 19 april !

För att fortsättningsvis hålla vår erkänt fina bana i toppskick och samtidigt medlemsavgiften på försvarbar nivå ber vi om din hjälp. Vi vänder oss till dig som har lite ledig tid och skulle kunna bidra med en ideell insats på vår klubb.

Vi välkomnar frivilliga arbetsinsatser för tisdagsgänget som samlas på tisdagsförmiddagar för ett tretimmarspass, samt även hålvärdar som disponerar sin tid efter behov och egna förutsättningar. Arbetet är i de flesta fall inte så betungande.

Belöningen är till att börja med en trevlig social samvaro, dessutom för de som inte tidigare fått någon möjlighet till städpeng att erhålla en på 300,- efter 10 tillfällen per år samt också en inbjudan till årlig tävling med prisbord och lunch.

Anmäl dig som hålvärd till Micke Steen 070 2050530 eller [email protected]

Samordnare för tisdagsgänget är Lars Karlström 070 6647164