Tävlingsinformation

2021-05-21

Tisdag 1 Juni öppnas det upp för tävlingar igen.

Måndag, tisdag och onsdagsgolf kommer spelas som det gjordes förra året.
Man bokar sin egen tid för spel, inga samlingar innan och vi byter inte scorekort med varandra. Betalning sker i kansliet eller swishas via mobilen och scorekort lämnas i greenfeeinkastet.
Uppdaterad information kommer snart finnas under respektive tävling på hemsidan.

Klubbtävlingar, åldersseriespel och Old Lady/Old Gentlemen kommer spelas utan samlingar innan, ingen prisutdelning och inga shotgunstarter.

All tävlingsverksamhet spelas under förutsättning att VGF inte kommer med utökade/ändrade restriktioner vilket kan komma med väldigt kort varsel.

Arkivet.